fredag 4 december 2009

Fest o fest

I lördags var jag på Takida, det var jättekul och bra! Åkte in till min syster först, skulle sova över där. Vi tog några glas vin innan vi tog tunnelbanan in till hovet.
Efter Takida begav vi oss in till storstan, vi gjorde ett stopp på en liten pub! Sen mötte vi upp Mattias. Det var mycke folk i stan, så det var köer överallt. Men först var vi på After sen PUB. En kul kväll var det, kom isäng först klockan sex!! Men det var det värt, inte ofta man är i storstan och röjer!

Lite bilder!!














Jag och Johanna på buben på hovet













TAKIDA








Sötaste paret









På Måndag bär det av in till storstan igen. Jag ska ut och äta med mina kära arbetskamrater. Vi ska till Sahara, dom har magdans där! så det blir kul! Efter middan är vi några stycken som ska gå vidare till nått trevligt ställe!

Tack syster yster för i lördags!!
Älskar er mina kära systrar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar