torsdag 29 oktober 2009

Fy på mig

Ja, jag vet, har inte skrivit på länge. Vad har hänt då. Jo i fredags var vi hos Mia och firade henne och Malin, dom fyllde 35 och 15! Det var trevligt!


I Lördags var jag, Sussie, Mia, Björne och hans bröder ute på krogen i Norrtälje. Först var vi till trädgårn och tog några drinkar och nån öl. Sen gick vi vidare till Teatern där vi dansade av oss. Kul var det!!



.Sussie tog två på en gång!




I söndags var jag faktiskt ganska pigg. Vi var över till Martina o Gustav och la spår till hundarna. Första gången vi la till Kamaro, han va jätteduktig.

Idag var jag till Maria en sväng, hon kom hem från Bali imorse. Alltid lika kul o träffa henne, skönt att hon är hemma igen!




På väg till fest för länge sedan!

1 kommentar:

  1. Nej nu får du allt blogga lite du är ju tråkig!!!!!!!!!

    SvaraRadera